Hata bildir

Kenan Işık

Reyting
(6 oy)
9,7
Doğum: 01 Ocak 1947 (69), Malatya
Eğitim : Lisans
32 kişinin favorisi oldu
Devlet Demiryolları'ndan emekli bir memur çocuğu olarak dünyaya geldi. Ailesinde sanatla uğraşan kimse olmamasına rağmen ilkokulda müsamerelerden başlayarak hep tiyatro ile ilgili oldu. Şiirler okudu, piyeslerde başrolü aldı. Ortaokuldayken Malatya Halkevi'nde amatör tiyatro yapmaya başladı. Ankara'da liseyi okurken ise Meydan...

kenan ışık haberleri

2014 yılının en çok konuşulan olayları!
2014 yılının en çok konuşulan olayları!
27 Aralık 2014 Yaşanan acı ve tatlı olaylarıyla 2014 yılını da geride bırakmak üzereyiz. devamı >>

facebook yorumları

yorumlar

( 8 yorum )
resim yok
Yorum yazabilmek için üye girişi yapmalısınız..
:-) :) :o) :c) :^) :-D :-( :-9 ;-) :-P :-p :-Þ :-b :-O :-/ :-X :-# :'( B-) 8-) :-\ ;*( :-* :] :> =] =) 8) :} :D 8D XD xD =D :( :< :[ :{ =( ;) ;] ;D :P :p =P =p :b :O 8O :/ =/ :S :# :X B) O:)
Kapat
AY93
sizi cok seviyorum.
heqqan004
Fazla söze gerek yok Kenan Işık harika bir insan onu çok seviyorum..
mfsmfs1
sadece bir amaci var sadece isiyle anilmak istiyor. ne bir polimige girdi nede ask la tebrikler oynadigi dizilerde ise mukemmeldi hayati örnek alinacak bir insan her seyiyle mukemmel dört dörtlük artik böyle oyunculari görmek istiyoruz magazinlerde çikanlari degil...
zeyha
televizyon kariyerine agirlik verdikten sora, maalesef tiyatrodan uzaklasan, büyük tiyatro rejisörü kenan isik, tiyatroya da adapte ettigi ölümsüz öykü'nün rejisini yaparak sahnelere dönüp bizi mesut etti. senelerdir takip ettigim istabul sehir tiyatrosu uzun bir mühlettir bütçe olarak degilse de estetik ve içerik olarak ucuz oyunlara yönelmisti maalesef. ölümsüz öykü yine çok etkileyici bir oyun olan gayr-i resmi hürrem'den sonra son senelerde bu güzide tiyatromuzda ikinci kez seyretme arzusu hissedip üç hafta arayla ikici kez seyrettigim ve büyük tad aldigim ikinci oyun oldu. televizyon tarzi medyatik prodüksyonlar ya da ucuz sulu komediler ya da memur isi tatsiz tutsuz dramlar degi de gerçek tiyatroya ilgi duyuyosaniz hararetle tavsiye ederim. ben sayin kenan isik'i seneler önce ankara'da kral lear'de oyuncu olarak seyretmis ama pek etkilenmemistim. istanbulda ise sadece tokapi sarayi darphane-i amirede biz seyircilerin de hareket ettigi fevkalade enteresan bir shakespeare adaptasyonunda kisa bir kral lear kompozisyonunda seyrettm. zannederim istanbul'da baska bir oyunda sahneye çikmadi. sayin kenan isik'in çok az takip edebildigim tiyatro oyunculugu bana pek cazip gelmedi aksine bir hayli kati geldi. ama istanbul'da sahnelenen oyunlarindaki rejisörlügü beni kendisinin iflah olmaz bir takipçisi yapti. fevkalade machbet, huzur, yazarliginin üstünlügünü de gösterdigi bebek uykusu, seyrettigim en kaliteli popüler müzikal yasar ne yasar ne yasamaz, maalesef sayin arsen gürzap ne yas ne de oyun olarak pek uyum göstermemis olsa da fevkalade duyarli afife jale, hep bir seyler eksik kalmis hissi uyandirmasina ragmen olmayan kadin, kiyamet sularinda. oyunculari pek basarili olmasa da rejisiyle sarsan ivan var midi yok muydu, ve yine sayin ayla algan ve hikmet körmükçü disindaki oyunculari maalesef yetesiz kalsa da fevkalade büyük bir estetik haz veren ask hastasi... sayin kenan isik'i televizyonda ilk kez sicak saatler dizisinde seyrettim, oyunculugu kasniti olsada sesi fevkalade etkiliydi. akabinde özcan deniz'in basrolünü oynadigi askim daglarda gezer ve çekimi hayli aceleye getirilmis sayin kemal demirel'in sicacik romanindan adapte edilen evimizin insanlarinda da. sayin kenan isik televizyon yildizligina hakkiyla kim 500 milyar ister? yarismasiyla eristi. fevkalade etkileyici sesi ve karizasiyla. gülben ergen'le oynadigi dadi'yla popülerligini perçinledi. oyuncu olarak haluk bilginer'in yaninda bir miktar ezilse de emret bakanim çok daha kaliteli bir komediydi, maalesef siyasi olarak bitirildi. sayin kenan isik daha önce de bahsettigim gibi çok iyi bir oyunu olmadi televizyonda. ama fevkalade kerizmatik ve popüler bir televizyon sahsiyeti oldu. bu arada bahsetmeden geçemeyecegim bir konu da sayin isik'in televizyonda emsali görülmedik bir sekide, çok popüler olmasina ragmen magazin programlarina düsmeyip, kalitesini herdaim korumasi oldu. bu da ona bizim gözümüzde diger televizyon yildizlarindan çok farkli bir sayginlk kazandirdi. yeniden ölümsüz öykü'ye gelirsek, bu oyun için bir seyirci olarak kendisine mütesekkirim. kolay kolay unutulamayacak geçek bir tiyatro kefi yasatti bana. her taplosu tuval üzerine fevkalade estetik bir tablo tadi veren ölümsüz öykü, paranin ve iktidarin karsisinda aski ve sanati kutsamasiyla da bizi kalbimizin derinliklerinden fethetti. rejisi, dekoru, isigiyla "iste gerçek tiyatro bu dedirtti". yasli adamda erhan abir, benim senelerdir sehir tiyatrosunda pek çok önemli rolde seyrettigim tecrübeli, standart üstü bir oyuncudur. hepsi oglumdu gibi bazi oyunlarda bence yanlis yorumlari olsa da, hiçbir zaman kötü oynamaz ama sayin abir beni bagislasin iyi ama fazla pariltli bir oyuncu degidir. ölümsüz öykü'de ise kendi tarihinin sahikasini yaratiyor. pek az yer disinda adeta yeni bastan parlak bir oyuncu olarak dogmus. içtenlikle kutluyorum. bir kaç yerde klise tonlara girmesi ve bir de anlaticinin anlattiginin aksine yalnizliktan, sevgisizlikten bahsederken bizde acima hissi uyandirmasi yegane zaaflari. bir de yer yer biraz monoton oluyor sanki. bir de bu denli gerçek hisler uyandiran bir oyunda, sunni perugunu yadigadim. muhasebeci'de eraslam saglam, son senelerde sehir tiyatrosunun pek çok oyununda seyrettigim ama dogrusunu söylemek gerekirse bir yere gelebilecegini pek düsünmedigim bir oyuncuydu. ölümsüz öykü'de bana ne kadar önyargili oldugumu kanitladi. oyunculugu o denli derlenip toparlanmis, zaman zaman sahne üzerinde o kadar içten oluyor ki budan sonra kendisini ihtimamla takip edecegim. yine de o içtenlikler arasinda keske diyorum yer yer o sunni perlak tonlara atlamasa, sunni sahne pozlari vermese ve o baby-face makyajini yapmasaydi. bir de anlaticinin söyledigi gibi oynadigi karakter sert kabuklu bir böcek gibi, ama eraslam saglam zannederim oyuculugunu göstermek adina yer yer gereksiz yere hassaslasiyor, oysa hislerini disari vuracagi tek yer anlaticinin da dedigi gibi final. bir elestrim de finaldeki oyununa, yetenegini gösteriyor ama fazla hiçkirikli, kadinsi bir melodram sinirlarina da gitmiyor degil. yine de halen sehir tiyarolarinda oynayan kesanli ali destani'daki civelek oyunculuguyla ölümsüz öykü'deki derli tolu içten oyunculugunu mukayese edince rejiörün degerini bir kez daha idrak ediyoruz. uzun zamandir sahnelerde seyertmedigim mehmet atak ise içten oyunculuguyla benim için çok hos bir sürpriz oldu. aslinda yasli adam ve muhasebeci grift kapali karakterleriyle daha zor karakterler ama paul de pespese pek çok duygu degisimiyle oyuna hareket getiren karakter. bir yil issiz adada kalmis, ana dilinde konusmayan bir adamin gülünç tutukluguyla baslayip, içki ve akabinde askla açilip ayrlikla doruga çikiyor. tüm bu degisimleri fevkalade içten ve yüksek bir duyguyla oynuyor. ama bu enerjinin yüksekligi zaman zaman seyirci için yorucu olmuyor da degil, bir de çok içten ama sanki finalde biraz fazla agliyor sanki. bahsetmeden geçemeyecegim mehmet atak sahne üzerinde çok güzel görünen bir oyuncu... ölümsüz öykü'nün gerçek anlamda yetersizlik hissi uyandiran tek oyuncusu virjini'de pelin budak. iki seyredisimde de kesinlikle içtenligine inanamadim. zaman zaman sözlerini isitemedim. oysa rolüne ne denli uygun gösterisli bir fizigi var ama maalesef söylemek zorundayim, sahne üzerinde fizigini tasiyacagi duruslari bile bulamamis, amiyane tabirle "dünyanin en eski meslegi"ni icra eden bir kadinin daha kadinsi olmasini bekliyorsunuz. anlticida tomris incer'e ise söyleyecek kelime bulamiyorum. bir oyuncu bu denli fevkalade, bu denli içten mi olabilir? her iki oyunda da husu içerisinde seyrettim kendisini, fevkalade mütesekkirim. adeta özel bir kanun çikartip korunmaya alimasini talep edecegim... gözüne gelip de akitilmayan o yas, ne denli büyük bir içtenlik, ne denli büyük bir ustalik!
kemer
bence yani bana göre kenan isik`in sahsina göre bir yorum yaparsam biraz komik olcak ama ayni soru sorar gibi oyunculuk yapti,belali baldiz dizisinde.belki daha önceki dizilerinde daha iyi oynamistir ama bilemem.neyse kenan isik`a gelecek hayatinda basarilar dilerim.
Henüz eklenmiş bir anket bulunmuyor.